25 Ağustos 2016 Perşembe

Kumsalda Kaybolan İzler-Sally Goldenbaum

Keyifle okunan, hemencecik bitiveren, bence tam kadınlara göre bir roman Kumsalda Kaybolan İzler. Neden derseniz içinde örgü var, entrika var, gizem var, cinayetler var, biraraya gelmiş kaynatan kadınlar var... Daha ne olsun:)
Kumsalda Kaybolan İzler-Sally Goldenbaum

Daha önce de söylemiştim, bir daha dünyaya gelirsem kesinlikle okyanus kıyısında bir kasabada doğup büyümek istiyorum:) Deniz değil yalnız, okyanus olacak, bir yanlışlık olmasın:) Ne zaman bu tarz kasabada geçen bir roman okusam, ah keşke diyorum ama şu an için yapacak bir şey yok elbette. 
Neyse işte bu roman da o kıyısında okyanusun boylu boyunca uzandığı muhteşem kasabalardan birinde geçiyor. Kasabada yaşayan sanatçılardan biri zehirlenerek öldürülür. Sakinler bu cinayeti kimin işlemiş olabileceğini tartışırken ikinci cinayet gecikmez. Fırtınalı bir gecede boğulan bir galeri sahibinin cesedi okyanustan çıkarılır. Kasabanın o huzurlu havası gitmiş, yerini korku ve endişeye bırakmıştır. Cinayetleri işlemek için nedeni olan bazı insanlar olsa da asıl faili kimse tahmin edememektedir.
Ancak örgü kulübündeki kadınların bu işin peşini bırakmaya hiç de niyetleri yoktur. Birbirinden güzel örnekleri sıralarken bir taraftan da cinayetleri adım adım çözmeye başlarlar.
Çok sürükleyici bir romandı, elinizde fazla beklemeden nihayete ereceğine emin olabilirsiniz. Keyifli okumalar:)

1 yorum:

Minyatur1001 dedi ki...

Kitabın Kapağı özellikle minyatür bir hikaye çıkacak şekilde.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...