12 Mart 2020 Perşembe

Kayıp Denklemler-Scott Baker

Ted Dekker'ın Çember Serisi'ni sevdiyseniz, Fringe dizisinin tıpkı benim gibi fanlarından biriyseniz, Scott Baker'ın Kayıp Denklemler'ini de çok seveceksiniz, emin olun.

Çünkü Kayıp Denklemler'de de geçmişle gelecek, şimdiki dünya ile paralel evren içiçe geçiyor ve olaylar resmen bir lodos fırtınası gibi başınızı döndürüyor. Evet yine klasik "keşşşke ben yazsaydım bu kitabı" sendromumu hortlatan, ve filmi çekilse de izlesek  listeme jet hızıyla giren bir romanla karşınızdayım😂

Kayıp Denklemler-Scott Baker
Shaun Strickland, bir lisede öğretmenlik yapmaktadır ve bunun dışında yıllardır uzay ve zaman arasındaki ilişki üzerinde çalışmaktadır.  Bir gün Cambridge Üniversitesi'nde bu konuda konuşmacı olmak için ciddi bir son dakika daveti alır. Nihayet birilerinin kendisini fark ettiğini düşünen Shaun, en büyük destekçisi eşiyle birlikte  yola çıkar. Uçağa yetişmek için acele eden çift, yolda tanımlayamadıkları bir şeye çarparlar.  Arabadan indiklerinde, eski ve kirli bir bez parçasına sarınmış ve yüzyıllar öncesinden gelmiş gibi duran bir adama çarptıklarını anlarlar. Adamın elinde bir paket, pakette ise eski dillerde yazılmış el yazmaları ile bin yıl önce mühürlenmiş bir kitap bulunmaktadır. Shaun kitabı alır ancak o eski hazinenin peşinde çok tehlikeli insanlar vardır. Shaun eşini korumak, hayatta kalmak ve  bu kitabın sırrını çözmek zorundadır. Ancak bu hiç kolay olmayacaktır. 

Kayıp Denklemler; ismiyle müsemma bir roman. Olaylar arasındaki matematik neredeyse gözle görülür derecede somut ve  akıl dolu bir kurguya sahip. Müthiş heyecanlı, sürükleyici ve sizi resmen içine alan bir etkisi var. Okurken aklımdan çıkan bazı ufak detayları yazar kesinlikle unutmamış ve finalde herşey bir zincir gibi birbirine bağlanmış. En sevdiğim! Kitabı hemen burada size anlatmayı çok isterim ama bence alın ve okuyun. Kitabın gözünüzde canlandırdığı dünyadan ve hayal ettirdiği olasılıklardan kimsenin mahrum kalmasını istemem. Çok çok tavsiye ederim, şimdiden keyifli okumalar.😊

***spoiler***
Aaaayyy, dayanamıcam!Geçmişe gidip İsa ile röportaj yapmak kimin aklına gelir ya kimin, lütfen biri söylesin bana!😆 Sırf bu çıkış noktası için bile tebrik ediyorum yazarı.

3 yorum:

Handan dedi ki...

:D Eyvah spoiler yedimmm... Yemedim yemedim. Çok severek okumuştum. Yalnız bu tarz kitap ve filmlerde hep paradoks oluyor, bir de o olmasa.

Beyda'nın Kitaplığı dedi ki...

Normalde pek sevmem bu tarz ama çok merak ettim. Listeme aldım bakalım.
Bu arada mail abonelik butonu koyarsan bloglarına daha rahat takip edebiliriz:)

Nastya Deutsch dedi ki...

You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...