16 Kasım 2018 Cuma

Yan Evin Sırrı- Shari Lapena

Çok uzun zamandır aklımda olan ve sadece arka kapak yazısı ile bile beni çok heyecanlandıran bir gerilim romanı; Yan Evin Sırrı.
Yan Evin Sırrı- Shari Lapena
Marco ve Anne evlidir ve 6 aylık bir kız çocukları vardır. Anne doğum sonrasında aldığı kilolar ve psikolojik açıdan yaşadığı sıkıntılar nedeni ile zor günler geçirmektedir. Yan komşuları Cynthia ile Graham, genç çifti akşam yemeğine çağırmış, ancak bebeklerini getirmemelerini rica etmişlerdir.  Anne her ne kadar gitmek istemese de, Marco'nun ısrarına dayanamaz ve çocuk telsizini yanlarına almak, sırayla ve yarım saatte bir kızlarını kontrol etmek şartıyla yemeğe katılmayı kabul eder. 

Gece 12:30 da en son Marco bebeği kontrol eder ancak yarım saat sonra evlerine dönen çift kızlarını yatağında bulamaz. Bebek gitmiştir ve arkasında hiç iz bırakmamıştır. 

Polise haber veren çift perişan durumdadır. Ancak dedektif Rasbach'ın şüpheli listesinin başında, zaman zaman hafıza kaybı yaşayan ve küçüklüğünde sınıf arkadaşına ciddi fiziksel zarar veren Anne ile, Anne'in milyoner ailesinin desteği ile kendisine iş kuran ve son zamanlarda iflasın eşiğine geldiğini herkesten gizleyen Marco bulunmaktadır. 

Kitap inanılmaz sürükleyici ve kurgusu neredeyse mükemmel. Genelde bu kadar girift ilişkilerin yer aldığı kitaplarda zincir bir yerde kopar ve sonrasında saçma bir şekilde bağlanır. Ama Yan Evin Sırrı'nda Shari Lapena gerçekten iyi iş çıkarmış. Kitabı çok beğendim, hatta bir akşam annemle babama anlattım. Bayağı ilgiyle dinlediler:)  Tavsiye ederim herkese, keyifli okumalar şimdiden:)

4 yorum:

Fidan Dinç dedi ki...

İnsanları yemeğe davet edip lütfen bebeğinizi getirmeyin demek, diğerleri açısından bakınca da böyle bir davete icabet etmek nedir yahu :) Bu kısma takılmaktan okuyamam sanırım kitabı :)

bahar006 dedi ki...

Evet ya, o konuda özellikle kadına epey saydırdım ben de ama olay dönüp dolaşıp o cümleye bağlanacak zaten, gitmeseler yine kaybolur belki cocuk ama bu davet herşeyin başlangıcı sayılabilir:)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

gerilim romanlarını çok seviyorum ve okumadığım kitaplardan biri.listeye aldım.teşekkürler.

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Merhaba blogunuzu takibe aldım, sizi de beklerim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...